Nie bądź pusty |

kwietnia 11, 2017

Z zewnątrz wygląda wszystko pięknie. Czasem wręcz idealnie. Aż blask, doskonałość biją po oczach. A w ludzkich serca budzi się zazdrość, o którą wiele osób zabiega. Przecież nie ma nic lepszego od zazdrosnych spojrzeń, które marzą, o tym co Ty już dawno masz. Tez jest inna doga życia - po prostu żyjesz, bo żyjesz, budzisz się, robisz to, co do Ciebie należy i nic ponad to. Ale jest jedno ale. Mimo ideału zewnętrznego w środku jest pusto. Pusto, głucho, bez wartości. Jedyny Twój cel to bycie ponad wszystkimi, posiadanie wszystkiego, co najlepsze, bycie idealnym, czasem bycie na pokaz bądź wytrzymanie kolejnego ciężkiego dnia... ale czy to ma jakiś sens, głębszy sens... jeśli w Twoim wnętrzu, w Twoim życiu nic nie ma poza gonitwą o "przetrwanie", o lepszy ciuch, więcej fejmu czy oglądających na snapie? Co jeśli żyjesz tylko tym, co w danej chwili.. tym, co tak bardzo przyziemne. Przecież trzeba w życiu mieć pasje... mieć coś, co kochamy robić. Coś co nas rozwija, kreuje naszą osobowość. Nie da się żyć tak z dnia na dzień. Tak byle odbębnić. Byle przeżyć.. Byle jak.

Nie można przeżyć życia, ziewając. Nie okazując niczemu ani nikomu zainteresowania. Wykonując tylko obowiązki, ewentualnie jakieś mini przyjemności, które są, ale niespecjalnie nas zadowalają.

Kochani znajdźcie w sobie chęć, pasję do życia. Znajdźcie w sobie potencjał, zainteresowania. Kiedyś zarzucono mi brak zainteresowań. Mimo że śpiewam w scholi, chodziłam na kółko plastyczne, wokalne, angielski, robiłam zdjęcia... zarzucono mi brak pasji. Czy jest kryterium odnośnie tego, czym jest pasja? Absolutnie nie... Wszystko może być pasją.. tylko musimy to robić z ogromnym zamiłowaniem. Dlatego nawet nauka, przez wiele osób nienawidzona może być pasją!

Pamiętajcie, aby Wasze życie nie było pustką. Pustką czasami zapychaną przez przyziemne sprawy, fałszywych znajomych czy udawanie kogoś innego. Zapełnijcie swoją pustkę samym sobą, swoimi zainteresowaniami. Życie będzie wtedy pełne, nie będzie brakowało wreszcie puzla do "idealnej" układanki. (choć jak wiemy ideały nie istnieją i ideały nie są w modzie;)

Dobra ja się dziś trochę rozpisałam, ale mam nadzieję, ze może do kogoś z Was trafi mój przekaz. A ja tymczasem uciekam do nauki;D
ramoneska - twinkledeals | torebka - twinkledeals






 
ramoneska - twinkledeals | torebka - twinkledeals | t-shirt - primark | spodnie - h&m | buty - adidas | kabaretki - aliexpress

Dziś przedstawiam Wam kolejną ramoneskę. Bardzo lubię ten typ odzienia wierzchniego i uwielbiam kombinować z nim - preferuję rożne kolory i wzory a nie tylko klasyczną czerń jak cały świat.  Ramoneska w paski jest bardzo ciekawym elementem stylizacji. Razem z nią świetnie wygląda czerwona torebka ze złotymi znaczkami. Obie rzeczy są genialne jakościowo i serdecznie je Wam polecam. Pochodzą ze strony twinkledeals. Do tak szalonej ramoneski i torebki idealnie sprawdzą się zwyczajne czarne spodnie i buty. Żeby nie było aż tak spokojnie w dolnej części stroju, to do czarnych adidasów ubrałam białe skarpetki kabaretki. I oto mój dzisiejszy look. Liczę, że już lada moment będzie ciepło i będę mogła ponosić moje ukochane ramoneski. Poza tym gratuluję tym, którzy przeczytali mój wywód "od dechy do dechy". Coś ostatnio refleksje nieźle się mnie trzymają i nie chcą puścić.

Fotografia sposobem wyrazu

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Mi też podob a się ramoneska:) Uwielbiam, że jest to najlepsze okrycie wierzchnie pod słońcem:) Ogólnie cała stylizacja jest bardzo ciekawa.
      To prawda, że warto mieć pasję, a nawet trzeba, bo bez tego życie jest dużo mniej radosne i mniej ciekawe. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Nice pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/
    https://twitter.com/Elegant_e_blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje ... Ja tez coraz mniej widze w ludzi pasji, hobby , zamiłowania do czegoś..... Ludzie w gonitwie za ... tylko zaraz zaraz ...za czym oni gonią .. za sobą, za ideałem, za kolega czy kolezanka, która teraz jest a za chwile zniknie z jego zycia... Wszystkie media kradną na mnóstwo wolnego czasu, komórki sprawiają że przestajemy z sobą rozmawiać, nawet kóło9cimy się przez sms lub Messengery ... Straszne czasy !!! Kiedy ludzie widza w drugim wroga a nie bratnia duszę
    A pustkę zapełniają kolejny super wypasionym smartfonem
    Spróbujmy wyłączyć komórkę na dwa dni a nagle zobaczymy ile mamy czasu dla siebie, dla rodziny, dla znajomych , dla poznania samego siebie i własnej akceptacji :-)
    Stylizacja super , ten wiatr we włosach ... brr kiedy będzie ciepło ?
    Miłego dnia i całego wielkiego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Te paski na kurtce wyglądają znakomicie :) Świetny look

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie zgodzę się z Twoim wpisem w 100 procentach. Moim zdaniem należy żyć w zgodzie z sobą.
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tutaj wszystko razem zestawiłaś, kurteczka jest bardzo inspirująca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądry wpis!
    Ta kurtka jest prześwietna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że jeżeli ktoś mówi, że nie posiadamy pasji oznacza, że nasze hobby nie mieści się w jego 'kryterium'. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ramoneska i połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja sama nie umiem określić swojej pasji ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy wpis, piękne zdjęcia i boska torebka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramoneska jest mega, przyciąga wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalna kurtka! Lubię takie nietuzinkowe ubrania :)

    Pozdrawiam, http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. what a lovely blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, pasje i zainteresowania są niesamowicie ważne, gorzej gdy coś co było kiedyś pasją i czemu poświęciliśmy kilka dobrych lat życia przestaje interesować. Ja kiedyś kochałam rysować, zresztą moje studia były z tym w dużej mierze związane, później się wypaliłam i od jakiegoś czasu ciężko mi nawet wsiąść ołówek do ręki, ale mam nadzieję, że to tylko chwilowy kryzys.

    Uwielbiam ramoneski, ta jest niesamowicie oryginalna i bardzo mi się podoba. Całość świetnie zgrana!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post oraz świetna stylizacja ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudowna ramoneska! i torebka też piękna!
    Obserwuję, buziaki!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja! przyznam że jeszcze nie spotkałam takiej kurteczki! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, dopiero, kiedy znajdziemy swoją pasję, coś co będzie nas cieszyć i napełni pozytywną energią, będziemy mogli żyć pełnią życia ;) A najlepiej jeśli do tego znajdziemy ludzi którzy tę pasję będą z nami dzielić.
    Ramoneska jest świetna, cała stylizacja bardzo udana ;)

    Dziękuje za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej,
    Może wspólna obserwacja?
    Jeśli tak, daj znać u mnie. Pozdrawiam ;)
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ramoneska jest genialna! W połączeniu z czerwienią tworzą idealny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw! Bardzo fajny masz ten pasiak :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem CI, że swietna jest ta ramoneska. Tak nietypowa :) a torebeczka super!

    OdpowiedzUsuń
  23. ciężko czasem znaleźć motywację , pasję, ale życie mamy jedno - co nam szkodzi próbować, ryzykować? :)
    zachwycam się Twoją ramoneską - chcę ją <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Warto znaleźć pasję i się w nią zagłębiać. By nie być pustym. A już ją znalazłam. :)
    Świetny outfit :D

    Mój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz znakomicie <3
    bardzo podoba mi się ten zestaw ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ale sliczna ramoneska! totalnie w moim stylu <3

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja w moim stylu. Zdjęcia i tekst świetne.
    pozdrawiam
    http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mądry temat poruszylaś, niektórzy nawet nie zauważają, jak łatwo w tą całą gonitwę i fejm się wkręcić, nawet nie zdają sobie sprawy, że zamiast dążyć w życiu za czymś wartosciowym i pozytecznym, gonią za rzeczami-bzdurami :/

    Ramonka i torebka mega mi się podobają <3
    super wyglądasz !

    Wesolcyh Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba twoja stylówka! :) mega :) Do tego mądry teks, super post :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w tej ramonesce *_*

    OdpowiedzUsuń